Toelevering Online is een kozijnplatform voor maatwerk kozijnen van hout, kunststof en aluminium. Al sinds het allereerste concept zijn wij nauw betrokken bij het opzetten en de groei van Toelevering Online. Van het kiezen van de merknaam tot het opstellen van de complete marketingstrategie: Moddit en Toelevering Online werken al jarenlang effectief samen om de beste (online) resultaten te behalen.
Het bedenken van een krachtig concept is één ding, het laten slagen ervan is een tweede. Tussen online oriënteren op maatwerk kozijnen en het daadwerkelijk overgaan tot het bestellen ervan, zit namelijk een groot verschil. Dit kan alleen gerealiseerd worden door op de juiste manier en op het juiste moment in te spelen op de behoeften van de doelgroep.
Uit diverse klantonderzoeken bleek dat de kernwaarden ‘simpel en snel’ uitstekend aansluiten bij de behoeften van de doelgroep van Toelevering Online. Deze kernwaarden fungeren dan ook al sinds de start als basis om het complete marketingconcept verder te vormen. In alles wat we doen, zowel qua marketing als development, zorgen we ervoor dat het bestellen van kozijnen zo simpel en snel mogelijk gemaakt wordt voor klanten.
De door Moddit ontwikkelde online configurator zorgt ervoor dat klanten van Toelevering Online (bouwbedrijven, zzp’ers en particulieren) eenvoudig hun maatwerk kozijnen kunnen samenstellen. In een aantal simpele stappen worden maten, vakvullingen en de gewenste materialen en/of profielen bepaald, waar visueel een maatwerk én productieklaar product uitrolt. Al vanaf 5 werkdagen worden de verschillende kozijnen in een van de aangesloten kozijnfabrieken in binnen- en buitenland geproduceerd en afgeleverd op de gewenste locatie.
Vanaf de start hebben we samen een heleboel mooie resultaten geboekt. We begonnen klein, met lage marketingbudgetten, en hebben dit steeds verder uitgebreid naarmate de resultaten verbeterden.
Nieuwe ontwikkelingen in onze branche volgen elkaar in rap tempo op. Daarom staat ons team continu op scherp om nieuwe dingen te testen, zodat we kunnen blijven sturen op de gewenste conversie. Hiervoor vinden er geregeld CRO-meetings plaats, verwerken we relevante input vanuit klantervaringen en voeren we op micro- en macroniveau diverse A/B-testen uit om te zien wat het beste werkt voor deze doelgroep.. Zo kunnen we steeds blijven optimaliseren voor het beste resultaat!