Voor fullservice logistiek dienstverlener Müller hebben we na de aanvraag om een advertentie te maken een compleet nieuw concept voorgesteld, passend bij de organisatie en hun dienstverlening: ‘Fresh food is our drive’. Omdat er nog geen duidelijk concept voor hun communicatie-uitingen was, hebben wij voor een duidelijke en eenduidige kapstok gekozen, waaraan we alle uitingen op konden hangen. Iets wat goed is voor de uitstraling en herkenbaarheid van het merk.
Fresh food is our drive
‘Fresh food is our drive’ is een passend concept met een knipoog. Müller Fresh Food Logistics transporteert en distribueert verse levensmiddelen. Het concept slaat dus op de producten (fresh food) die zij dagelijks vervoeren (drive). Daarnaast is Müller een familiebedrijf met oog voor de mens. De motivatie (drive) van de medewerkers is van groot belang voor het succes van Müller. Het concept hebben we beeldend gemaakt door middel van de ‘foodtruck’, die terugkomt in alle communicatie-uitingen.
Fresh food is our drive
Met het nieuwe concept hebben we de basis gelegd voor alle uitingen. We hebben het gehele proces verzorgd, inclusief fotografie en videografie, om uiteindelijk tot de juiste uitingen te komen. Vervolgens hebben we voor Müller drie nieuwe websites ontwikkeld, waaronder de corporate en werken bij-website. Om Müller op weg te helpen met de marketing en social media hebben we diverse social media trainingen verzorgd, waardoor zij nu zelf verder kunnen met het op de juiste wijze uitdragen van hun merk.
Gewoon. goed. geregeld.
Om Müller ook als werkgever op de kaart te zetten is er in dezelfde stijl als het ‘Fresh food is our drive’-concept een sterk werkgeversmerk neergezet, passend bij de doelgroep: gewoon. goed. geregeld. Met succesverhalen, triggerende teksten, video en advertenties proberen we precies diegene te overtuigen die Müller wil aantrekken: de chauffeur van de toekomst.