Open/close menu Menu

Meer dan vlees webshop

Met een aanbod vol culinaire lekkernijen, vis, gevogelte (en natuurlijk een uitgebreid assortiment vlees) biedt Meerdanvlees producten van premium kwaliteit. Goed spul, uitstekende service en een eerlijk verhaal. Samen met Meerdanvlees werken we dagelijks aan omzetgroei van de geheel vernieuwde website.

Meerdanvlees | succesverhaal Moddit Digital Agency
Groei van 32% in conversiepercentage
Wordpress met WooCommerce
75% meer omzet tijdens kerstcampagne

Inspiratie en conversie op één plek

Om online groei te kunnen realiseren, hebben we eerst de website in een nieuw jasje gestoken. We hebben een nieuwe webshop ontwikkeld met verschillende koppelingen naar onder andere het boekhoudsysteem en de verschillende leveranciers. De bestaande website hebben we geoptimaliseerd voor gebruik op een mobiel en ook inhoudelijk een update gegeven. Meerdanvlees.nl is dé plek voor recepten, blogs en kookinspiratie, waar de producten centraal staan.

 

Meerdere doelgroepen

voor bbq-masters en kookfanaten

Meerdanvlees richt zich op meerdere doelgroepen: van enthousiaste kookfanaten die graag bijzondere gerechten bereiden en personen met een specifieke dieetwens tot de echte grillmasters met een vergaande passie voor alles op de barbecue. Allemaal met een gemeenschappelijke noemer: liefde voor een heerlijk bereid stuk vlees. Voor elke doelgroep hebben we persona’s uitgewerkt, die als basis dienen voor alle marketinguitingen die we mogen verzorgen.

Met liefde brengen we de heerlijke producten, recepten, tips en tricks op het juiste moment bij de juiste doelgroep, via e-mailmarketing, SEA, SEO en diverse social media. Ook campagnematig werken we nauw samen met Meerdanvlees voor topresulaten.

Meer hierover lees je in het verhaal over de kerstcampagne voor Meerdanvlees.

Online successen

Het eerste jaar samenwerken blijkt een succes! Met een groei in het aantal bezoekers, een verhoogd conversiepercentage van 32% en een goed werkende webshop zien de eerste resultaten voor Meerdanvlees er goed uit. En we zitten zeker niet stil. Met alle data die we verzamelen zullen we in de toekomst de marketingkeuzes nog meer kunnen sturen op data.


Online succes net als Meerdanvlees?

Erik Kobes
Erik Kobes Strateeg Digital Marketing
Sjoerd van der Hulst
Sjoerd van der Hulst Mede-eigenaar
Simon Hogenkamp
Simon Hogenkamp Mede-eigenaar
Remo Outila Brian van Moddit