Buiten-Goed verkoopt al meer dan 30 jaar tuinkassen, overkappingen en tuinkamers, en sinds de laatste 10 jaar hebben zij hun assortiment uitgebreid met serres, zonwering, smeedijzeren kassen/ overkappingen en schuif- en vouwwanden. Zo’n 4,5 jaar geleden begonnen wij voor hen met het realiseren van een nieuwe website en het herstructureren van hun online marketing. Sindsdien hebben we ieder jaar hun omzet samen weten te verhogen. Een echte succescase waar we trots op zijn.
1
Binnen no-time stampten we een nieuwe performance strategie uit de grond. We introduceerden een nieuwe structuur voor Google Ads en een sterke SEO strategie om de organische vindbaarheid te verbeteren. Stap voor stap zijn we toen, aan de hand van deze nieuwe strategieën, gaan optimaliseren. Met succes, al zeggen we het zelf.
Met de komst van een nieuwe website konden de SEA campagnes natuurlijk niet achterblijven. Onze SEA specialisten wisten het account van Buiten-Goed goed te herstructureren en zorgden zo voor een succesvolle nieuwe SEA campagne. Maar waar richtten we ons op?
We hebben al wat verklapt over het resultaat waarbij we elke jaar de omzet hebben weten te verhogen. Vanaf 2018 heeft Buiten-Goed ieder jaar een omzetgroei van 20% gehad. We zitten nog maar net in 2021 en nu al is de omzetgroei 66% verhoogt. Maar welke resultaten hebben geleid tot deze omzetgroei?