Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Remarketing

Remarketing is een online marketing instrument om de verkoop van je producten of diensten te stimuleren. Met cookies ga je gericht adverteren op bezoekers die je websites al een keer eerder bezocht hebben. Je gaat je potentiële klanten dus aansporen om je product of dienst aan te schaffen.

Remarketing via Google Adwords

Ook aan de slag met remarketing?

Hoe werkt remarketing?

Als de bezoekers van je website eenmaal op je website zijn geweest, kun je ze door middel van remarketing doelgericht benaderen met een persoonlijk, specifiek aanbod of met een algemene brandingcampagne. Met cookies kun je namelijk gericht adverteren op bezoekers die je websites al een keer eerder bezocht hebben. Via Google AdWords kunnen we precies de juiste doelgroep bereiken tegen relatief lage kosten. Je betaalt dan alleen per klik op de advertentie.

Wist je dat?

Remarketing op Linkedin ook mogelijk is. Remarketing op Linkedin is een goede manier om meer resultaat uit uw zakelijke websitebezoekers te halen. Met bijna 300 miljoen gebruikers wereldwijd is LinkedIn hiervoor erg geschikt.

Een voorbeeld van remarketing

Je hebt het vast wel eens meegemaakt. Je hebt een reis naar bijvoorbeeld Afrika in de planning en zoekt het internet af naar meer informatie. Je bezoekt meerdere websites en de volgende dag heb je geen idee meer welke websites je allemaal bezocht hebt. Als één van de door jou bezochte websites remarketing inzet, zie jij op het internet advertenties met precies de reis naar Afrika waar jij zo enthousiast over was. Een slimme zet van om jou terug te laten keren naar de website, en niet naar die van de concurrent. Grote kans dus dat je je reis bij die website gaat boeken.

Display campagne (SEA)

Remarketing kun je ook alleen op mobiel inzetten.

Beeld- en tekstadvertenties

Remarketing kan door middel van beeld- en/of tekstadvertenties. Ook dynamische banners zijn mogelijk. Hierin kun je bijvoorbeeld de producten (of het product) laten zien waar de bezoeker op geklikt heeft tijdens zijn bezoek op je website. Doordat remarketing een zeer specifieke vorm van marketing is, is het uiterst geschikt om de verkoop van je producten of diensten te stimuleren.

Voor wie is remarketing geschikt?

Remarketing is een handige marketing tool om bezoekers die interesse hebben in je bedrijf of dienst (ze zijn immers al eens op je website geweest) over te halen om toch een bestelling of dienstaanvraag te doen. Daarnaast werkt remarketing natuurlijk goed voor het verhogen van de naamsbekendheid, conversies verhogen.

Karen Runneboom

Ook aan de slag met remarketing?

Wil je ook aan de slag met remarketing voor jouw organisatie? De online marketeers van Moddit helpen je graag.

Neem contact op

Onze remarketing klanten

Voor deze klanten werken wij aan remarketing campagnes.

Meer informatie over remarketing?

Wil jij remarketing succesvol inzetten om doelen te bereiken? Dan helpen we jou daar graag bij! Geef je contactgegevens door en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Ook het verschil maken?

Samen het verschil maken?

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×