De tijd van alleen maar zenden ligt ver achter ons, je klant verwacht interactie. Met waardevolle content stimuleren wij de binding met je doelgroep en vergroten wij het bereik en de naamsbekendheid van je merk. Onze contentspecialisten hebben een perfect gevoel voor taal, vorm, timing en context, dus laat dat maar aan ons over.
De quote ‘content is king’ weegt voor ons even zwaar als ‘klant is koning’, of in dit geval: ‘doelgroep is koning’. Met passende online uitingen worden jouw potentiële klanten door ons op hun wenken bediend en geven we ze een duwtje in de goede richting.
Door een overload aan online informatie wordt de consument steeds kritischer, maar gelukkig houden wij wel van een uitdaging. Door relevante content aan te bieden en de interactie op te zoeken, bouwen we aan authenticiteit en echte binding met jouw klant.
Webteksten, blogs, pay-offs, socialmediaberichten of mailings, onze ervaren contentspecialisten bedenken en tikken het liefst de hele dag. Met de lezer en het doel van de tekst helder voor ogen, weten ze overal de juiste tone of voice neer te zetten. In foutloos Nederlands, natuurlijk.
Deze teksten worden vaak ondersteund door passend beeldmateriaal, denk aan graphics, video- en fotografie. Onze contentspecialisten werken nauw samen met onze visual designers om teksten te voorzien van het juiste, aanvullende en versterkende beeld. We maken hierbij altijd doordachte woord-, lettertype-, kleur-, vorm- en beeldkeuzes.
Een goed doordacht plan is het halve werk. Vanuit de marketingstrategie werken wij een contentstrategie uit. Deze geven we vorm aan de hand van ons eigen MOD-Model, waarin we onderscheid maken in Master, Overhead en Daily content. Gebaseerd op het 3H-model van Google, met de principes Hero – Hub – Hygiene/Help, geven wij iedere laag een eigen functie, frequentie en kanalen.
Vanuit de contentstrategie doen wij een voorstel voor een praktisch plan, door samen te sparren komen we tot een definitieve planning voor de uitingen die er gedeeld gaan worden. De klant houdt zicht op de teksten die er geschreven worden en krijgt inzicht in de socialmediakalender. Afhankelijk van de eigen wensen nemen we al het werk uit handen of beheren we de kanalen samen.