Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Müller

Müller is een een full service logistiek dienstverlener van geconditioneerde levensmiddelen en bestaat al meer dan 75 jaar. De kracht van een familiebedrijf, waarbij de normen en waarden door de jaren hetzelfde bleven. Toch heeft Müller zich continu aangepast aan de veranderende wereld om zich heen, waardoor het na al die jaren nog steeds een groeiend, succesvol én innovatief bedrijf is. Inmiddels staat de derde generatie Müller aan het roer van de organisatie, en nog steeds met succes. Müller is marktleider en financieel gezond.

Ga naar de website

'Uw partner in koel- en vrieslogistiek'

Fresh food is our drive

Eén kapstok voor alle uitingen
Vanuit Müller kwam de vraag om een advertentie te maken. Deze vraag is aan meerdere bureaus gesteld. Samen met BJVH hebben wij een compleet concept voorgesteld: ‘Fresh food is our drive’. Müller Fresh Food Logistics had nog geen duidelijk concept voor hun communicatie-uitingen. Wij hebben daarom voor een duidelijke en eenduidige kapstop gekozen, waaraan we alle uitingen op kunnen hangen. Dit is goed voor de herkenbaarheid van het merk Müller.

Fresh food is our drive 
‘Fresh food is our drive’ is een passend concept met een knipoog. Müller Fresh Food Logistics transporteert en distribueert verse levensmiddelen. Het concept slaat dus deels op de producten (fresh food) die zij dagelijks vervoeren (drive). Daarnaast is Müller een familiebedrijf met oog voor de mens. De motivatie (drive) van de medewerkers is van groot belang voor het succes van Müller. Het concept hebben we beeldend gemaakt door middel van de ‘foodtruck’, die terugkomt in alle communicatie-uitingen.

Sinds 1938 uw logistieke partner

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×