Blogs

Webwinkel Vakdagen

7 feb 2020 3 min. leestijd Judith Sasbrink

Op 29 en 30 januari waren wij te vinden op de Webwinkel Vakdagen! Twee dagen vol informatie, de beste cases, sprekers en natuurlijk gezelligheid. Veel bekende én nog veel meer onbekende gezichten!

Webwinkel Vakdagen. Van 0 naar 10 miljoen!

Met een heerlijk kopje koffie en de ambachtelijke koeken van Bakkerij Nollen hebben wij onze bezoekers het succesverhaal zelf laten proeven. Zowel Joris van Toelevering Online, als Simon heeft het succesverhaal van Toelevering Online mogen vertellen op de beurs. Mocht je dit gemist hebben, lees het dan hieronder óf kijk de presentatie van Simon in alle rust terug.

Het succes van Toelevering Online 

Al sinds het bedenken van het concept zijn wij nauw betrokken bij Toelevering Online. Van het kiezen van de merknaam tot het opstellen van de complete marketingstrategie. Met een gegrond onderzoek en een tot in de puntjes uitgewerkte strategie zijn we aan de slag gegaan. De doelgroepen, middelen en de momenten waarop we gebruikers wilden bereiken waren glashelder. Hierdoor werd de vertaalslag gemaakt van online oriënteren naar het online bestellen van kozijnen. Met een volledig op maat gemaakte configurator kwamen de eerste bestellingen binnen. Toelevering Online bood als eerste website de mogelijkheid om je online op maat gemaakte kozijn te bestellen, waarbij je jouw bestelling binnen 5 werkdagen op locatie ontvangt! Door middel van een ijzersterke strategie zorgden we ervoor dat Toelevering Online hét platform werd waar heel Nederland simpel én snel haar kozijnen bestelt! Ben jij nou benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Meer weten? Neem contact op met de auteur:

Judith Sasbrink - Online marketeer

0548612805 - judith@moddit.nl

Samen het verschil maken?

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×