Veel scholen zijn dicht, de bouwvak is al deels begonnen en de politiek ligt stil. Geen nieuws meer en geen inhakers: het is komkommertijd. Wil je in deze periode toch online blijven scoren met je bedrijf? Lees onze tips over hoe je met jouw bedrijf juist uit deze periode je (komkommer)slaatje kunt slaan én hoe wij dat doen.
Met themacampagnes boeken we succes. Voor Toelevering Online spelen we veelal in op de actualiteiten, zoals de Tour de France, Olympische Spelen en Formule 1. Bij Meer dan Vlees & Laurens Badkamers werken we met tweewekelijkse of maandelijkse thema’s. Door aan het begin van het jaar al diverse thema’s te bepalen die perfect aansluiten bij de doelgroep maken we ook juist in de normaliter rustigere periodes het verschil ten opzichte van de concurrenten. En dat hoeft zeker niet alleen tijdens komkommertijd te zijn, maar kan bijvoorbeeld ook in een rustige maand als januari goed werken.
Genoeg te doen tijdens de komkommertijd dus. Natuurlijk is het zelf ook tijd voor vakantie, zorg daarom dat je alles ruim op tijd voorbereidt en dat er altijd iemand aanwezig is om de campagnes en acties te monitoren en eventueel bij te sturen. Daar pluk je na je vakantie zeker de vruchten van. Kan je hulp gebruiken bij je onlinemarketingactiviteiten, het opstellen van thema’s voor een campagne en het neerzetten van een sterk merk? Neem dan gerust contact op, want wij helpen je graag. Ook tijdens de vakantie!